سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عینک دید در شب

عینک دید در شب چیست؟

دید ضعیف در شب هنگام رانندگی یکی از مشکلات رایج بینایی است که افراد در هر سنی هنگام رانندگی در شب با آن مواجه می شوند، اگرچه افراد بالای 40 سال ممکن است این مشکلات را شدیدتر از سایرین تجربه کنند. عینک های دید در شب دارای لنزهای عینک های دید در شب

رنگی هستند که باعث می شود راننده هنگام رانندگی بهتر ببیند.

 

نحوه عملکرد عینک دید در شب

عینک دید در شب با افزایش کنتراست تصویر اطراف و کاهش روشنایی نور آبی، بدون تغییر رنگ، وضوح بیشتری را ارائه می دهد و از چشمان شما محافظت می کند. این نوع عینک ها علاوه بر تقویت دید در شب از آسیب دیدگی چشم نیز جلوگیری می کنند. وقتی نور خودرو به چشم می خورد، دید راننده برای چند ثانیه از بین می رود. در این زمان مردمک چشم در نور شدید منقبض می شود و سپس سعی می کند با نور اطراف خود سازگار شود. حال استفاده از این مدل عینک به راننده کمک می کند تا دید بهتری نسبت به اطراف داشته باشد.

 

توجه داشته باشید که این نوع عینک جزء عینک آفتابی است و اگر به دنبال خرید عینک آفتابی در مشهد هستید می توانید با مراجعه عینک های دید در شب به فروشگاه فرشاد و تهیه عینک دید در شب از چشمان خود محافظت کرده و با خیال راحت تر رانندگی کنید.در این فروشگاه تمامی عینک ها به صورت استاندارد طراحی شده اند و می توانند به خوبی از چشمان شما محافظت کنند.

ویژگی های عینک دید در شب

 

می توانید عینک دید در شب را بدون نسخه تهیه کنید. این مدل از عینک ها دارای عدسی های رنگی در طیف زرد هستند و برخی آن ها را با نام عینک تیراندازی نیز می شناسند. عدسی عینک رانندگی دارای روکش ضد انعکاس است که می تواند از تحریک چشم در اثر انعکاس نور خودرو و چراغ های خیابان جلوگیری کند. به همین دلیل تیراندازان و شکارچیان از این نوع عینک برای شکار استفاده می کنند. کاهش انعکاس نور می تواند به این افراد کمک کند تا بدون هیچ مشکلی پرندگان را در آسمان ببینند و شکار کنند.

 

همانطور که قبلاً گفتیم عینک دید در شب می تواند از چشمان شما محافظت کند و در هنگام رانندگی بهتر ببیند، اما توجه داشته باشید عینک های دید در شب که برای محافظت از چشمان خود باید عینک استفاده شده در عینک اصل و با کیفیت باشد، بنابراین توصیه می کنیم مراقب باشید. هنگام انتخاب عینک برای حفظ سلامت چشمان خود. عینک فرشاد می تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که به سلامت چشم خود اهمیت می دهند و به دنبال محصولی باکیفیت هستند.شما می توانید به صورت حضوری از این فروشگاه خرید کرده و مشاوره رایگان دریافت کرده و پس از کسب اطلاعات لازم به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید.